Glorious Motors 東榮汽車 - 二手車代理平台
舊車點先可以賣到好價錢?!
現今互聯網資訊發達車主要知道自己的舊車價值可謂相當容易,但身為車主的你在決定換車時,又會用什麼精明方法賣出舊車呢?
搵原廠代理商或二手車行放售?
交收過程安全收錢快日後無煩惱但收車價就肯定是 [水瓜打狗] 唔見一截,現今互聯網時代 [車行] 仲想謀取暴利已不合時宜,所以該類模式已逐漸被車主所離棄。
以舊車換新車補回差額(trade-in)是否最好呢?
好處係手續簡便免除煩惱,雖然表面上是 [收車價] 略高於市場價格,但事實是所換購的新車跟本沒有減價,變相以貴價買新車,所以近年選用該類方式的車主已逐步減少了。
自己直接於網上放售真是最好?
近年以網上放售越見普及確實令車主多一個渠道賣車,但買家質素參差個別更要求離譜,亦不時出現詐騙事件令人防不勝防,就算成功洽談交易基於沒有互信基礎,在辦理交收手續時變得相當繁複令人頭痛不已,導致網上成交一般以平價車為主。
基於以上種種原因 {東榮汽車} 推出 [寄賣代理] 交易平台,為廣大車主提供一個既安全又高於市場收車價的賣車方案,由展銷位置、廣告宣傳、汽車美容、代辦贖會以至交收手續等各項專業服務,由你委託一刻開始都能為你一一辦妥。



代理服務團隊
黃梓烽Eric Wong Service Agent 21740001
薛仲然Johnny Shih Senior Service Advisor 21740001
曾綺婷Snako Tsang Service Agent 61100481
魏保祿Alvan Ngai Shop Officer 21740001